Home » bedrijfsdiensten » Hoe weet u of mensen meer zullen kopen op het internet?

Hoe weet u of mensen meer zullen kopen op het internet?

Het is verrassend, maar zeer weinig bedrijven proberen hun websites te lanceren tijdens een recessie. In plaats daarvan gaan zij ervan uit dat de bestellingen Mechanisch wel via de normale kanalen zullen binnenkomen.

Sommige van deze bedrijven komen er plotseling achter dat de bestellingen niet via de normale kanalen binnenkomen ondanks het feit dat de website over een geweldige inhoud, een goede gebruikersinterface en een goede presentatie beschikt, enz.

Zij gaan ervan uit dat hun website hen moet kunnen helpen bij een betere verkoop en vinden dus de afhandeling van hun product op het web tijdverspilling, en niet waar hun websites over gaan. In een dergelijke situatie vinden zij dat hun websites geen “functies” moeten hebben en dat zij geen product moeten “verkopen” of “promoten”. Zij denken dat op het web het enige doel is om mensen naar hun websites te brengen, en dan helemaal niets te Sociaal ondernemen. Dit idee moet hen de gelegenheid geven om ongepaste aanbiedingen te doen. En zo hebben we de situatie van een gecompromitteerde markt (voor zowel klanten als opdrachtgevers) wanneer men iets probeert te verkopen.

Van onze kant vinden wij opnieuw bedrijven in deze positie. Wij kunnen niet weten of producten kadrent zullen zijn wanneer zij op het internet worden gekocht. Hoe weet je of mensen meer zullen kopen op het internet enz. als ze niet via de normale kanalen komen ? Hoe reageert u op zoveel factoren ?

Vanuit het oogpunt van de consument is het van essentieel belang om het product te hebben, en men moet een model hebben van hoe het artikel eruit ziet voordat men het op een website koopt, anders zullen zij misschien niet begrijpen hoe het eruit zal zien. Als ze het niet begrijpen, zullen ze het niet kopen.

De koper moet weten wie het artikel heeft verkocht of geleverd. We weten allemaal dat 1: r klant nieuwheid – is verdwenen, maar toch, onze regels die gelden voor de verkoop, nog steeds van toepassing in een wereld die wordt geleid op het web.

Bijvoorbeeld, niet in dit geval, maar we zijn er zeker van dat zou willen de voordelen die al enige tijd bekend zijn.

Dit brengt ons weer terug naar de vorige tijden, toen internet nog niet zo belangrijk was voor ons bedrijf. Dat is jammer, want als we vanuit het standpunt van de consument denken, is er niets wat men zou moeten doen om de rampzalige beweging op de economie te vermijden.

Als de bedrijven, die kinderen hebben, niet de laatsten willen zijn die achterblijven, is het van vitaal belang dat wij dat doen. Niet alleen voor de toekomst van ons bedrijf, maar voor de toekomst van ons leven. Het is zoveel beter voor elkaar, dat alle bedrijven, zoveel mogelijk gebruik maken van de web-sites – en niet alleen een platform voor (niet dat) om alle door hen aangeboden produkten aan onze klanten te presenteren, maar als een kans voor de groei en het succes van de bedrijven zelf. Door dit te doen, kunnen we zeker zijn van een beter lot voor allen.


Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.