Home » bedrijfsdiensten » Werknemers in het vervoer

Werknemers in het vervoer

Taken van transportarbeiders Transportarbeiders zijn verantwoordelijk voor het verplaatsen van vracht van de ene plaats naar de andere. Goederen worden vervoerd via vrachtwagenbedrijven, spoorwegen, waterwegen of door de lucht, waarbij werknemers soms ook pakketten vervoeren. Werknemers zijn ook verantwoordelijk voor het vervoer van vrachtwagenchauffeurs die in dienst zijn van vrachtwagenbedrijven. Transportarbeiders kunnen ook een opleiding krijgen met gespecialiseerde opleiding of fysieke vaardigheden om zo effectief mogelijk te kunnen werken in deze gespecialiseerde banen.

Tewerkstellingsrollen voor Transportbedrijf Breda

Er zijn veel verschillende soorten banen in de transportindustrie; deze omvatten: Transport Systems Operator Trucking Companies Driver Training School Transportbedrijven Railroads Runways Shipyards Runway Maintenance Shipyard Employees

Opleiding voor de transportindustrie

Het vinden van een baan in de transportindustrie als transportmedewerker kost geld. Zelfs de best betaalde banen betalen maar ongeveer een derde van wat je kunt verwachten van sommige van de andere grote sectoren in de economie. Om aan je carrière te beginnen, zul je je eigen onderzoek naar transport moeten doen, wat je met een paar dingen kunt doen. Jezelf beschermen helpt veel, en een van de dingen die je kunt doen om je voor te bereiden op deze carrière is naar school gaan. Er bestaan veel opleidingsscholen die online cursussen gebruiken om de basisbeginselen van het werken in de transportindustrie bij te brengen. De INA heeft ook een lijst van de meest voorkomende kwalificaties voor trucking bedrijven en stagiairs.

De lading… En het loon

Hoewel de lonen in de transportindustrie tegenwoordig wat laag zijn, kan het gemiddelde uurloon van een transportarbeider $80 tot $100 per week bedragen. De loonconcentraties binnen transportbedrijven variëren van $40 tot $80 tot $85 tot $160. Hoewel je in deze bedrijfstak veel warmte kunt opdoen en kosten kunt besparen, is het ontwikkelingswerk minimaal en stijgen de lonen niet dramatisch naarmate je hoger in de rangen komt. Maar dat betekent niet dat je loon in latere jaren niet zal stijgen, naarmate je je vaardigheden verder ontwikkelt en een reputatie opbouwt. In veel opzichten helpt de diversiteit van de beschikbare werknemers in de transportsector de voordelen van het bedrijf te rechtvaardigen.

Bepalen waar te werken

Naast bussen en vrachtwagens biedt KSU nog een laatste optie voor studenten die geïnteresseerd zijn in een baan in de transportindustrie: vrachtverhuizers.

Net als transportmedewerkers worden vrachtverhuizers ingehuurd door vrachtwagenbedrijven. Vrachtverhuizers zijn verantwoordelijk voor het vervoer van gebruikte vracht in en uit goederenemplacementen en magazijnen. Deze baan betaalt tussen de $40,00 en $55,00 per uur, afhankelijk van het gewicht en de werktijd. Als leraar beroepsonderwijs werk ik meestal vier en vier en een half uur per week. Dit is een langer schema dan de meeste leraarsassistent-functies, dus verdien ik minder dan het gemiddelde salaris van gekwalificeerde leraarsassistenten. Toch is het verschil aanzienlijk minder dan een voltijdse job in de transportsector. Hoewel de Freight verhuizers in het hele land misschien verschillende ervaringsniveaus hebben, bouwen ze voort op de vaardigheden die ze in het transportvak hebben verworven. Naarmate ze meer ervaring opdoen, zie ik ze hoger op de ranglijst komen.

Tewerkstellingsrollen voor vrachtverhuizers Vrachtverhuizers worden over het algemeen ingehuurd om vracht te vervoeren, waaronder petrochemische en zelfs grondstoffen tankwagens en treinwagons volgeladen met mensen. Ze worden ook ingehuurd om treinen en tankwagons te laden en lossen. Bovendien werken vrachtverhuizers voor meerdere vrachtwagenbedrijven tegelijk (gemiddeld drie verschillende bedrijven) om vracht te verplaatsen op deze passagiers-, vracht- en goederentreinen. Vrachtverhuizers volgen meestal hetzelfde schema als werknemers in de transportsector, behalve dan dat ze ook iets van het spoorvervoer moeten afweten. In de meeste gevallen rapporteren goederenverhuizers aan een manager van een goederenemplacement en houden zij toezicht op het laden en lossen van de treinen die vracht vervoeren. Zij voeren hun taken doeltreffend en snel uit, maar bespreken de details niet met de bemanningen tijdens het transport.

Interesse?


Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *